למה אנחנו צריכים מצלמות נסתרות?

למה אנחנו צריכים מצלמות נסתרות?

מצלמות נסתרות מספקות מענה לצרכים שונים ואפשר למצוא אותן כיום הן בבתי עסק ובמשרדים והן בבתים פרטיים. הם מתבססות על טכנולוגיות חדשניות מאד ואפשר בעזרתן לתעד כמעט כל דבר שרוצים. מעצם היותן נסתרות הן אינן נראות לעין, מה שהופך אותן לפתרון מצוין במקרים מסוימים, אך יחד עם זאת הן איכותיות כמו אלו הגלויות ומגיעות בדגמים שונים. לשם מה אנו זקוקים להן ומה ההבדל בינן לבין הגלויות? הנה, התשובה.

 

מדוע כדאי להשתמש במצלמות נסתרות

 

לא בכדי הן פופולאריות כל כך. מצלמות נסתרות נמצאות כיום בבתים רבים וגם במשרדים ובבתי עסק שונים בכל הארץ ובעזרתן ניתן לעקוב אחר המקום ואחר המתרחש בו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע גם כשלא נמצאים בו. היתרון העצום שלהן הוא שהן נסתרות. כלומר, השוהים באותו מקום לא יודעים כלל שיש בו מצלמה נסתרת ולכן מתנהגים כרגיל, בחופשיות רבה. פורצים שמגיעים לבית העסק או לבית הפרטי לא מזהים את המצלמה ולא מנסים לפגוע או להרוס אותו ועסוקים בפריצה עצמה. כך המצלמה יכולה לתעד בקלות את האירוע ולשמש ככלי ללכידת הפורצים. מעבר לכך, הן נטמעות באופן טבעי במרחב עצמו ואם רוצים להתקין כמה כאלו לא צריך לחשוש שמא הן תפגענה במראה של המקום, באופיו וגם בעיצובו.

המצלמות הנסתרות של היום הן מצלמות משוכללות מאד. אפשר להתקין אותן בנקודות שונות בבית, בתוך גלאי עשן, למשל, בתוך שעוני רדיו, בתוך טלפון סלולארי ואפילו בתוך העציצים. הן פועלות ללא הפסקה ומציעות איכות צילום ברמה גבוהה. הן מצלמות הן בשעות היום כשהתאורה טובה והן בשעות הלילה, בחשיכה מוחלטת. הן יכולות לקלוט תנועה במרחק רב יחסית, לעיתים מספר מאות מטרים. אפשר להתקין אותן בכניסה לבית, בחצר, בפתח הכניסה אל המשרד או לבית העסק וכמובן בתוך המקום עצמו בנקודות אסטרטגיות – כאשר מדובר בבית עסק, בחנות למשל, אפשר להתקין מצלמות נסתרות ליד המחסן או בתוכו, ליד הקופות ועוד. כשזה בית פרטי, אפשר להתקין אותן בסלון, בחדרי הילדים ובמקומות נוספים.

 

ההבדל בין מצלמות נסתרות לגלויות

 

ההבדל העיקרי בין שני סוגי המצלמות הוא באופן שבו הן נראות ומותקנות. סוג אחד הוא הסוג המוסתר, זה שאיננו נראה לעין. הסוג הזה הוא הסוג הגלוי, מצלמות שרואים אותן. היתרון במצלמות גלויות הוא שהן משמשות כאמצעי להרתעה. הן יכולות להרתיע את העובדים במקום וגם פורצים, המעוניינים לפרוץ לבית או לעסק. מצד שני, הן בולטות מאד ופעמים רבות יכולות לפגוע בסגנון העיצובי של המקום. לעומתן, המצלמות הנסתרות נטבעות בבית או במשרד באופן טבעי ונראות כחלק בלתי נפרד ממנו. לא ניתן לדעת כלל שהן שם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות