טייפ מנהלים הטוב ביותר

טייפ מנהלים הטוב ביותר

טייפ מנהלים קטן ומקצועי ביותר של חברת פלד פשוט מאפשר לכם לבצע הקלטות מעולות בלחיצה אחת מהירה. הדגמים שלנו כוללים חיי סוללה ארוכים ושפע שעות של אחסון שמע, דבר שלא ייאמן בהתחשב בגודל של המכשירים שלנו, מה שהופך אותם למכשירי הקלטות שמע מושלמים.

אתם יכולים גם להקשיב להקלטות ישירות ממכשיר טייפ מנהלים באמצעות אוזניות שכלולות בערכה, או להאזין להקלטות על המחשב האישי שלכם או במחשב Mac. הנקודה היא שאי אפשר לעצור אותנו כשזה מגיע לאיכות, שירות, אמינות ומקצועיות.

כיצד פועלים המכשירים הקטנים המעולים שלנו?

ההקלטה לא מסובכת בכלל. יש מתג פשוט של ON / OFF שממוקם על כל טייפ מנהלים, שיאפשר לכם להקליט בתוך רגע. אין צורך בתוכנה מיוחדת להאזנה לקבצי האודיו שלכם, ואתם יכולים להקשיב ישירות מהדגם שבחרתם עם אוזניות שכלולות בערכה או לחבר טייפ מנהלים זעיר לכל מחשב עם כבל ה-USB שמצורף גם הוא לערכה.

אפשר גם להאזין לקבצי השמע באמצעות Windows Media Player או נגן המדיה. אתם יכולים גם להקשיב לקבצי ההקלטה על מחשב MAC או באמצעות iTunes. במהלך ההאזנה להקלטות האודיו שלכם באמצעות הדגם שבחרתם, הקפידו לחבר את האוזניות לפני הפעלת המכשיר. לאחר שהאוזניות מחוברות, הפעילו את המכשיר.

כדי לטעון את התקן ההקלטה הקטן, חברו את כבל ה-USB שמצורף לערכה למחשב, ל-MAC או לכל התקן USB, והתחילו את ההקלטה.

צריכים למחוק את הקבצים מהמחשב ולא יודעים איך עושים את זה?

פשוט מחברים טייפ מנהלים למחשב ומקבלים גישה להקלטות שמע מאוחסנות. ברגע שאתם רואים את ההקלטה, פשוט בחרו עם העכבר את הקבצים שאתם רוצים למחוק, ולחצו על מקש המחיקה במקלדת.

אם אתם רוצים למחוק הכל, לחצו על הלחצן השמאלי של העכבר על ההקלטה הראשונה והחזיקו את מקש ה-Shift, ואז לחצו על ההקלטה על האחרונה תוך לחיצה על מקש ה-Shift, וכל ההקלטות שלכם ייבחרו, ואז פשוט לחצו על מקש המחיקה במקלדת, וסיימתם.

למה לבחור טייפ מנהלים קטן?

מחפשים טייפ מנהלים בדגם הקטן ביותר בעולם? אצלנו תוכלו למצוא מגוון דגמים בגדלים שונים, כולל הדגמים הכי קטנים, שנותנים לכם את הגמישות למקם אותם באופן יצירתי כמעט בכל מקום

למכשירים שלנו יש חיי סוללה ארוכים ושעות ארוכות של אחסון, עם מתג הפעלה וכיבוי קל להקלטה סמויה מהירה. המכשירים שלנו מותאמים להקלטות מקצועיות לצרכי ריגול, או שתוכלו אפילו להניח אותם בכיס במהלך פגישות עסקיות חשובות, ולתעד שיחות בצורה דיסקרטית.

אם אתם מחפשים מכשיר קטן עם הפעלה קולית וחיי סוללה ארוכים יותר, התייעצו עם המומחים של חברת פלד לגבי הדגמים המקצועיים בעולם הריגול, ומכשירי ההקלטה שלנו שפועלים עם חיי סוללה ארוכים במיוחד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות