סוגי מכשירי האזנה

סוגי מכשירי האזנה

מכשירי ריגול ומכשירי האזנה מקצועיים הם ליבת קו המוצרים של חברת פלד. לא תוכלו למצוא מכשירי ריגול בשוק שיכולים להתאים לביצועים של המכשירים שלנו. סדרת מכשירי הריגול שלנו יכולה להציע חיי סוללה שמחזיקים למשך ימים רבים, כולל מכשירי האזנה שניתן להטמין במקומות נסתרים, ומיועדים לאנשי מקצוע בתחום הבילוש והריגול.

מכשירי ההאזנה החכמים שלנו מאפשרים, בין היתר, אפשרות להתחבר למכונית או להתריע אם מישהו השתמש בחוסם האיתות המורכב בהם. פיתחנו קווי מוצרים מתקדמים של מכשירי האזנה שמנצלים את ערכת השבבים המתקדמת, כולל המיקרופונים הטובים ביותר הקיימים בשוק.

מכשירי האזנה סמויים

במבחר המוצרים שתמצאו בחנות פלד תוכלו למצוא מגוון מכשירי האזנה אלקטרוניים שמועילים במיוחד לחברות שיש להם אזורי אחסון או משרדים גדולים ורוצים לפקח על התנהגותם של זרים.

אנו ממליצים לכם להתייעץ עם אחד המומחים שלנו, על מנת למצור פתרון ספציפי לבעיות הריגול שלכם. יש לנו אנשי מקצוע שיכולים להתאים את המוצרים לצרכים שלכם.

מכשירי תדר רדיו

מכשירי תדר רדיו הם מכשירי ריגול קטנים שניתן בקלות להסתיר אותם בטלפונים כדי להאזין לשני הצדדים של שיחת טלפון, או להציב אותם באופן אסטרטגי בצמחים או בפריטים יומיומיים אחרים בבית או במשרד על מנת להאזין לשיחות בחדר. תדר הרדיו מעביר את השיחות מעל גלי האוויר למכשיר כמו אפרכסת או אפילו רדיו FM.

מרגל מקצועי, בלש פרטי או אנשי מקצוע מתחום המשטרה שמשתמשים בהאזנות סתר באופן יומיומי מוצאים אצלנו מגוון של מכשירי האזנה שמתאימים למטרותיהם. בעבר, היה צורך לחבר משדר לחוטי הטלפון בתוך הטלפון, ולשגר את השיחה על גלי האוויר למכשיר הקלטה, אבל בתחילת המאה ה-21, האזנות סתר מתבצעות באמצעות מחשבים ואתם מוזמנים להצטרף לקדמה.

מכשירי האזנה למרחקים ארוכים

צורה נפוצה של מכשירי האזנה למרחקים ארוכים נקראת מיקרופון פרבולי. זהו מכשיר שמורכב ממיקרופון המונח במקלט קטן בצורת צלחת לוויין. מכשיר זה יכול להיות מכוון לכל כיוון להאזין לשיחות ממרחק מאות מטרים. אמנם אין צורך בחוטים על מנת להאזין שיחה, אך את השיחה יש להעביר דרך חוטים או אוזניות שמרכיב האדם שמחזיק ב"צלחת הלוויין".

ניתן לחבר את המיקרופון הפרבולי למכשיר ההאזנה. מיקרופון פרבולי אינו קטן ולא ניתן להסוות אותו כאובייקט יומיומי, ולכן האדם המשתמש במכשיר זה חייב להיות מוסתר הרחק מהשיחה.

האזנה דרך קירות

מכשירים מיוחדים העומדים לרשות המרגלים הם מכשירים שיש להם מיקרופונים מיוחדים שנראים כמו ראש סטטוסקופ קטן, שמתחבר למקלט רדיו.

המיקרופון מונח על הקיר ומאובטח במקומו ומאפשר למאזין לשמוע דרך הקירות באמצעות סט אוזניות. מכשירי האזנה אלה הם בעלי דיוק גבוה ויכולים אפילו להאזין לשיחות שמתבצעות בלחישות.

ומה השורה התחתונה פה?

בין אם הם משמשים למטרות אישיות או שירותים מקצועיים, מכשירי האזנה יכולים לאפשר לאנשי מקצוע מתחום הריגול להאזין לשיחות או לפקח, להקליט ולאחסן אותן.

מכשירי האזנה מגיעים במגוון מחירים וסגנונות, החל ממכשירי ריגול פשוטים ועד מכשירי הקלטה דיגיטליים ועד מיקרופונים פרבוליים, וכולם מתאימים לשימוש בסתר ובאופן חוקי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות