4 מצלמות נסתרות הטובות ביותר

4 מצלמות נסתרות הטובות ביותר

האם אתם מחפשים מצלמות נסתרות? האם אתם מנסים להבין איך להתקין אותן בגינה הקדמית שלכם? האם אתם רוצים לדעת מי באמת גונב את העיתון שלכם? אם עניתם "כן" על כל אחת מהשאלות האלו, תוכלו לשקול לחפש מצלמות נסתרות מהדגמים הטובים ביותר שמתאימות לצרכים האישיים שלכם.

אתם רוצים מצלמה שתוכלו להשתמש בה על מנת לעקוב מקרוב אחר המתרחש בבית שלכם. אבל, אתם רוצים לעשות את זה באופן לא בולט. אתם יכולים למצוא מצלמות נסתרות בדגמים הטובים ביותר לא רק בהתאם לצרכים שלכם, אלא גם כאלו שיתאימו לתקציב שלכם.

איך בוחרים מצלמות נסתרות

למרות שכל הסוגים של מכשירי הריגול משרתים את המטרה של תיעוד מה שקורה, לא כל הדגמים של מצלמות נסתרות נוצרו באופן שווה. לרשימת המצלמות שתמצאו בחנות פלד או באתר יש תכונות ופונקציות ייחודיות. בחרנו עבורכם את ארבעת הדגמים שכוללים יחידה או שתיים שיכולות לעזור לכם לקבל החלטה סופית בבחירת מצלמות נסתרות.

אז איזו תכונה אתם רוצים במצלמות ריגול אידיאליות? איזו תכונה תגרום לכם להגיד "אני רוצה את זה עכשיו?" באופן דומה, מה אתם לא רוצים לראות במצלמת הריגול האידיאלית שלכם? חשבו על כמה מהתכונות האפשריות שאתם רוצים לראות.

  1. מערכת אבטחה ביתית

מצלמות נסתרות ביתיות עמידות בפני מזג אוויר. משמעות הדבר היא שדגמים מסוג זה יכולות לשמש בתוך הבית או בחוץ.

יש להן אזעקת תנועה מובנית שתתריע בפניכם דרך הטלפון החכם שלכם כאשר תתגלה תנועה. תקבלו גם וידיאו ורכיב שמע ישירות בטלפון שלכם.

  1. מצלמה נסתרת מוסתרת בעט

זוהי מצלמה נסתרת מעוצבת להפליא שיש לה יכולת לספק לכם רזולוציית וידיאו, שלא לדבר על העובדה שתוכלו לצלם תמונות וסרטונים מהירים בלחיצת כפתור אחת בלבד.

  1. מצלמה נסתרת במסגרת תמונה

בלי חוטים ובלי בלגן, שלא לדבר על מצלמה נסתרת פנימית שימושית מאוד. תלו את התמונה על הקיר או השאירו אותה על שולחן או דלפק, כך או אחרת, המצלמה שתטמינו במסגרת התמונה תעשה את העבודה שלה.

דגם זה מגיע גם עם מסגרת, למקרה שתרצו לתלות את התמונה על הקיר, ומגיעה עם תכונות ראיית לילה.

  1. מצלמות נסתרות בהתאם לתקציב שלכם

בחנות פלד תוכלו למצוא מצלמות נסתרות בדגמים זעירים הנמדדים בסביבות סנטימטר אחד. יש להן עיצובים מגנטיים והן מציעות הקלטת קול עם זווית צפייה מעולה ואפשרות חיבור הקלטת וידיאו.

איך אפשר שלא להתאהב במצלמות נסתרות

מצלמות נסתרות קטנות, מגנטיות, שיכולות לצלם סרטונים באיכות גבוהה מאוד, אפילו בחושך מוחלט עם ראיית לילה, שנמדדות בסנטימטר אחד בלבד, קלות להסתרה ומגיעות עם נוריות אינפרא אדום נסתרות, הן מצלמות מושלמות לאבטחה הביתית שלכם.

אם יש לכם תינוק, אתם יכולים בקלות להסתיר את המצלמה בחדר הילדים ולהשתמש בה כדרך לפקח על שלומם או לעקוב אחר התנהגות המטפלת, לא משנה היכן אתם נמצאים. מצלמות נסתרות מצלמות היום תמונות וסרטונים באופן דיסקרטי מבלי למשוך תשומת לב.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות