מצלמות נסתרות – המדריך למצלמות האבטחה

מצלמות נסתרות – המדריך למצלמות האבטחה

יותר ויותר אנשים מגנים על המרחב הפרטי והעסקי שלהם באמצעות מצלמות נסתרות- כאמור, אין ספק כי מאז ועד היום מצלמות אלה מסייעות לא רק בגילוי האמת אלא גם יודעות לשמור על בטחון הבית. נכון להיום ובעידן שהכול חשוף ופורעני מגיעות המצלמות ומעניקות את ערך המוסף שלהן ללא ערעורין. בכדי להבין במה מדובר ואיך ניתן לצמצם את הסיכונים חשוב הבאנו בפניכם את המאמר העוסק בנושא ובו נציין אודות התקנה נכונה ובחירת המצלמות הנכונות להשלמת המשימה על הצד הבטוח ביותר. 

חשיבותן של מצלמות נסתרות בעידן המודרני 

כפי שהבנתם, לאחר שבונים ומשקיעים בבית החדש כל מה שנשאר זה לאבטח אותו באמצעות מצלמות נסתרות ייעודיות. המצלמות תדענה להרתיע לא רק גנבים, אלא גם עובדים הפועלים בזדון בארגון שלכם ובגדול? תסייע לכם להגיע לאמת בדרכים הנכונות ביותר. באמצעות מצלמות נסתרות תוכלו גם אתם לייצר סביבה מבוקרת ולהשגיח כי לא מתבצעת שום עוולה הן בסביבה הפרטית והן בסביבה העסקית שלכם. שוקלים לקחת מטפלת ורוצים לוודא כי היא אכן מטפלת או תטפל במסירות בילדיכם? לאור יותר ויותר עוולות כלפי חסרי ישע מסתמן כי אין מנוס- גם אתם חייבים מצלמות שתדענה להגיע לחקר האמת עבורכם. 

מה חשוב לדעת לפני שמתקינים מצלמה נסתרת? 

לפני שאתם מתקינים מצלמות נסתרות חשוב לקחת כמה וכמה פרטים בחשבון כמו למשל איפה אתם מתכוונים להתקין את המצלמות? האם זה יהיה בתוך הבית או בשטח החיצוני של המשרד? כמו כן חשוב לדעת איזה שטח תרצו לחשוף ולצלם ומה גודל השטח – זה פרט חשוב ביותר היות ואם לא יודעים אותו אי אפשר לשער את כמות המצלמות שיכסו את השטח המבוקש. 

איך קובעים כמה תעלה לכם המצלמה?

מחיר מצלמות נסתרות משתנה לפי הפרמטרים הבאים: סוג המצלמה וכן מספר המצלמות שתרצו לרכוש ולמקם. כמו כן חשוב לקחת בחשבון העלויות גם את מערכת ההקלטה עצמה- זו שתחליט את איכות הצילום ואיך יוקלט אם בכלל. לצד זאת יש לקחת גם אביזרים נלווים שאם לא כן המצלמה שלכם תהפוך גלויה ותאבד את ייעודה הנדרש. מחפשים מצלמה במחיר שווה לכל כיס ולו בשביל לצור הרתעה מסוימת? השוק רווי היום במצלמות דמה במחיר שווה לכל כיס וכך באמצעות חיישן לגילוי תנועה הן יכולות לספק תחושה מציאותית אם כי החדשות הפחות טובות הן כי את הגנבים המקצוענים שבחבורה זה לא ירתיע. 

בסיכומו של דבר, שוק המצלמות מציע לכם מצלמות נסתרות בעלי תכונות משתנות, יקרות ומשוכללות יותר ויש פחות- הכול תלוי בתקציב שתעמידו מבעוד מועד. ברוב המקרים המצלמות הן סטנדרטיות אלא אם יודעים אם בהרתעה או בקרה עסקינן- או אז יש צורך להגדיל ראש ולחייב ברכישת מצלמה/מצלמות בעלות תכונות מאוד מסוימות ליישום המטרה. 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות