מצלמות אבטחה – לאבטח את העסק בצורה הנכונה

מצלמות אבטחה – לאבטח את העסק בצורה הנכונה

אחרי לא מעט שנים בתעשייה של בנייה והקמת עסקים, ראיתי דבר אחד שחוזר על עצמו, אי הביטחון הפנימי של בעל העסק כלפיי העובדים שלו, גם אם זה מוצדק או לא, למה שלא להשתיק את המתח?

אנחנו רוצים לעבוד, כולנו רוצים לעבוד, אבל מה קורה כאשר עובד רוצה לעבוד אבל רוצה גם לבדוק מה הוא יכול לקחת מהעסק (חלילה), מה אז בעל העסק אמור לעשות? ואני לא מדבר על תחום ההייטק משום שברוב מקרי ההייטק, גונבים בצורה יותר אונליין כי מה כבר יש לגנוב מהעסק ברמה הפיזית? בחנויות פיזיות וקיוסקים למיניהם, רואים לא מעט עסקים שמפסידים מוצרים פיזית מהחנות ו/או רווחים מהקופה, אז מה בעל העסק יכול לעשות?

מצלמות אבטחה – שולטות על המוח, לא על הכח.

לא מעט יגידו לכם, שבכך שעומדת מעליהם מצלמת אבטחה, גורמת להם לחשוב פעמיים לפני שהם עושים משהו, גם אם הם בטוחים שלא ייתפסו, גם אם הם בטוחים שאי אפשר לדעת שמדובר בהם, או יתרה מכך, בטוחים שאי אפשר יהיה לתפוס אותם פיזית לאחר מכן, עדיין, מדובר ברתיעה ראשונית שעובדת כבר שנים כמו קסם בלא מעט מקומות, לא רק בחנויות, אלא גם בבתים פרטיים, במוסדות חינוך ועוד. מצלמות אבטחה מאז ומתמיד היו השומר שלנו, שבדיוק כמו מאבטח בקניון שלא תמיד יכול להתגבר על אויבים, הוא שם להרתעה, והרתעה מעולה.

מצלמות אבטחה מוסלקות – שקט נפשי

לא מעט בעלי עסקים יספרו לכם, שלמרות שמדובר בחשד מול עובד כזה או אחר, עדיין, מעדיף בעל העסק לא להציג את המצלמה בצורה גלויה שהעובד לא יגלה ואולי ידחה זאת פשוט ליום נטול הרתעות. מכך עולה, שלפעמים בעל העסק יודע שהוא רוצה לראות את מעשה הגניבה רק שיוכל להעיד עם זאת בבית המשפט או בבית המשטרה למען הרשעה מובטחת ובטוחה.

היזהרו לכם בעלי עסקים עם מצלמות אבטחה שעובדות לשעות ספורות, חשוב לדעת לעבוד עם מצלמות שיכולות לעבוד שעות מרובות, אחרי הכל, רוב העובדים אשר עושים פעולת גניבה כזו או אחרת, לא יעשו זאת כמעט בשעות העבודה אלא בשעות הנוספות בהן אף אחד מהחברה לא נמצא, מצלמת אבטחה נסתרת יכולה להעיד על כך בהמשך.

רוצים לדעת איך מחליטים? כנסו לקטלוג ומצאו לכם פריט להסליק בו את המצלמה החדשה שלכם, בואו לראות: https://www.peled-security.com/56206-מצלמות-ניסתרות

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות