מצלמות אבטחה – איך אנחנו מרגיעים את המתח בבית?

מצלמות אבטחה – איך אנחנו מרגיעים את המתח בבית?

יותר ויותר ערים ניזוקות בצורה לא נעימה משודדים ופושעים אשר לא מכירים דבר אחר מלבד להגיע לבית מבוגר כזה או אחר ולשדוד אותו, עובדה לא נעימה אבל חייבת להיעצר, אז אם לא על ידי שוטרים באותם רגעים, לפחות בואו ננסה לעזור להם לתפוס אותם לאחר המעשה, או יותר מכך, אולי אפילו להרתיע מספיק בשביל שלא ינסו מלכתחילה.

מצלמות אבטחה גלויות עם אורות אדומים בבית יכולים להבהיל גנב או שניים, הרי זוהו מחקרים אשר כל אחד אשר מרגיש שהוא לא יכול להתפס – זה עלול לגרום לו לגנוב, אך כאשר יש מצלמות או "אח גדול" שרואה הכל, יש את ההבנה שכאן, אי אפשר לעשות כלום, ובטח שלא כדאי בגלל ההשלכות הנוראיות.

למרות שהיינו רוצים שכולם יחשבו כך מראש ולא ירצו לגנוב דבר, לא כל כך קל הדבר ועדיין, בתים רבים נפרצים בערים חלשות עם אוכלוסיות מוחלשות בישראל, מה אתם יכולים לעשות בשביל להגן על עצמכם?

אזעקות לבית – שמישהו יודע שיש כאן מישהו נוסף

מה הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם שומעים רעש? אומרים "ששש…" ולכן הומצאו האזעקות, שלא יהיה אף אחד שיוכל להגיד "שקט" ויהיה רעש שכזה שיכול להזעיק, לא רק את השוטרים, אלא גם אזרחים מודאגים קרובים לבית הפרוץ.

אזעקות מבטיחות לא מעט שקט לבתים אשר נמצאים לפעמים בערים בעייתיות כאלו ואחרות פה, אבל אם לא תרצו אזעקה מרעישה שלפעמים לא כל כך נוחה גם לבעלי הבית, אפשר תמיד להציב מצלמות דמה, משמע, מצלמות שמראות כאילו הן מקליטות דבר וכמובן, אינן מקליטות שום דבר ועדיין, הדבר עשוי להרחיק גנב או שניים או יותר משום הפחד להיתפס גדול יותר מהרצון לגנוב. לא מעט מקרים נראו גנבים במצלמות שמעדיפים לברוח (גם אם לקח להם חצי שעה להיכנס לבית) מאשר לקחת משהו ואז להיתפס על זה. (למרות שבינינו, גם ככה הם ייתפסו ברגע שהם כבר נכנסו לבית, פריצה זו פריצה לא משנה מה נלקח).

אז שימו לב, לפני שאתם רצים להתקין מצלמות אבטחה, תמיד אפשר להתקין גם דמה, רק בשביל להפחיד וכמובן, המחירים נראים אחרת משמעותית. מוזמנים לבוא לבקר בקטלוג מצלמות אבטחה לבית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות