איך מצלמות ריגול יכולות להציל לכם את העסק שלכם?

איך מצלמות ריגול יכולות להציל לכם את העסק שלכם?

אין עצמאי אחד שלא חשב על זה, כל בעל עסק חשב לעצמו, למה לא ידעתי את זה קודם לכן? אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים זה נושא הדחיינות. מה הכוונה? כולנו דוחים את הרגע הזה שנצטרך מצלמות מעקב אחר העסק שלנו עד לרגע שזה כבר מאוחר מדי, מה אפשר לעשות על מנת למנוע את האסון הבא? מצלמות מעקב איכותיות לעסק, בסופו של דבר – היום זה כבר קל מדי, אז למה לא בעצם?

קודם כל נתחיל מהסוף, המחיר? די זול לעומת מה שעלו פעם המצלמות. פעם, המצלמות היו עשויות ממתכות כבדות ואף מחומרים לא נגישים כל כך למעבדות כאלו ואחרות (זה עוד לפני שאנחנו מדברים אתכם על תיקוני המצלמות עם מחירי התיקונים וכו')

המחיר היום לחבילת אבטחה כוללת לעסק יכולה להסתכם בפחות מ-2000 ₪ בלבד! (למשל החבילה הזו) אז אם זה נושא המחיר, אז זו טעות חמורה כי בסופו של יום, גם הגניבה הקטנה ביותר בעסק – יכולה להיגרר לעשרות אלפי שקלים (רק הבירורים ייקחו לכם יותר כסף, שלא לדבר על המקרה בו אתם עדיין לא מבינים מי גנב לצערנו).

מה לגבי חיווט?

שוב, גם כאן, פעם היו מתלוננים בעלי עסקים שמדובר במשהו לא יפה לחנות הרשמית של החברה, משמע, לא נעים שלקוחות נכנסים ורואים חיווט כזה או אחר על הקירות, אבל כבר לא מדובר היום על הסלקה נכונה של הכבלים, אלא על מצלמות אלחוטיות שעובדות על האינטרנט האלחוטי בלבד, אז למה להעניש את עצמנו בתירוצים?

ומה לגבי הנוחות?

אוי הנוחות, אין דבר חשוב יותר לבעל העסק מנוחות הצפייה, אחרי הכל – גם כאן, כמו בכל נושא שנוגע במצלמות אבטחה, פעם היינו רואים את הכל שחור ולבן על מסכים קטנים ובמספר קטן מאוד של FPS (משמע, frame per second, יחידות קצב של הפריימים בשניה). אז אם כך, היום, תודות לקידמה הבינלאומית, אפשר לראות את כל הצילומים (גם מהמצלמות הקטנות ביותר) ברמה הגבוהה ביותר, ב-HD, עם סאונד ואף צילומים שיכולים להיות מוקלטים לאורך שנים ויותר. אחרי הכל, נוחות היא מעל הכל, אז מה התירוץ הפעם?

אז למה אנחנו דוחים הכל?

מכיוון שלטובתנו הכללית, זה עוד לא קרה לנו. עוד לא הגיע הגנב הזה שרוצה לעשוק אותנו, עוד לא הגיע העובד הממורמר שרוצה לקחת "רק הלוואה" מהקופה של העסק שלנו, אל תחכו שיהיה מאוחר מדי, אל תדחו שלא תבכו לאחר מכן. קנו מצלמות אבטחה במעגל סגור, אפילו עם אפליקציה אשר תעזור לכם לראות הכל גם כשאתם בבית ולא רק במשרד עצמו. בואו להגן על העסק שלכם לפני שיהיה מאוחר מדי, לא לדחות כדי שלא תבכו אחר כך. בואו להכיר את מצלמות האבטחה הטובות ביותר לעסק שלכם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות