איך מכשירי הקלטה יכולים לעשות לכם סדר בעסק שלכם?

איך מכשירי הקלטה יכולים לעשות לכם סדר בעסק שלכם?

אם תשאלו כל עצמאי, לא משנה באיזה תחום, הוא יעיד לכם על בעיה אחת שחוזרת על עצמה עם כל הלקוחות שלו, הזיכרון של השניים. משמע, מה שהלקוח אומר לפעמים שונה לחלוטין ממה שהעצמאי זוכר, נוראי המצב, אבל למה לא לפתור משהו כזה פשוט?

קחו את זה בתור טיפ לעסק

סגרתם הסכם עם לקוח חדש? תתחדשו, הגיע הזמן להתחיל לעבוד, נכון? אוקיי, שניה לפני שאתם מתחילים בעבודה שלכם, גם אם אתם אינסטלטורים, טכנאי מחשבים או מנהלי הפרסום של הלקוח, הגיע הזמן להביא את התכנון שלכם ליידי אפיון ותכנון אסטרטגי לאוזניי הלקוח, ויותר מזה, לשמוע מה הלקוח רוצה להגיד בנושא.

למה זה משנה לנו? כי יש לא מעט תביעות היום בבתי המשפט על "הוא אמר / היא אמרה", ואם נעשה את זה נכון, לא צריכה להיות סיבה להגיע לשם מלכתחילה, אתן לכם דוגמא שיכולה לעזור לכם בצורה הפשוטה ביותר.

סגרתם את העסקה אמרנו, נכון? מעולה, שבו לדבר עם הלקוח על התכנון האסטרטגי, ובצורה חד משמעית וברורה לשני הצדדים, הכריזו על הקלטה של הפגישה על מנת שתזכרו את מה תכננתם לעתיד הקרוב/רחוק, שימו לב, לא מדובר פה על "כסת"ח" אלא יותר מזה, על מקצוענות ולהראות בעצם ללקוח שאתם רוצים לזכור מילה במילה אך ההכוונה שלו ומה שהוא היה רוצה שייצא מזה, בעזרת מכשיר הקלטה פשוט מאוד, אפשר לזכור לחודשים הקרובים את כל האסטרטגיה הצפויה מצד הלקוח. שוב, מדובר פה בעזרה דיגיטלית לתכנון והאופי של העבודה בין הספק ולבין הלקוח, לא מדובר על "יציאה מתביעה", אלא על מקצוענות אמיתית שמראה ביטחון בעבודה, אחרי הכל – הלקוח יצפה לקבל את ההקלטה ובאמת להראות שמדובר במה שהוא ביקש שחלילה לא יהיה שונה ממה שהספק סיפק בסופו של יום.

מה זה מצריך מאיתנו?

בעזרת מכשירי הקלטה פשוטים עם הקלטה פשוטה של שעה / שעתיים כל פגישה, העסק יכול להינצל בצורה הטובה ביותר וכמובן, להיראות מקצוענים כאין שיעור לכך, רוצים טיפ נוסף? לגוגל (ולחברות רבות היום) יש שירותי ענן, שירותים אשר לא עוברים את הדולרים הבודדים לחודש אשר שם תוכלו לאחסן את ההקלטות הרבות שלכם של כל הלקוחות לימי העתיד הרחוקים, שאין לדעת מתי תצטרכו או אפילו תרצו לשנן. אם תלכו בדרך המסודרת הזו, העסק שלכם יכול להראות כמנצח ובלתי שביר בכל דרך.

הקלטה פשוטה יכולה להציל חיים של עסק וכמובן, יכולה אף לפאר את העסק בצורה שאי אפשר להתעלם מהרעיון המקורי והחשוב ביותר לעסק. (בעיקר ללקוח אם כבר חושבים על זה, לאו דווקא לספק).

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות