מכשירי הקלטה הטובים ביותר לריגול

מכשירי הקלטה הטובים ביותר לריגול

היום יש הרבה סיבות לרצות להקליט את השיחות שלכם. העניין הוא שאתם לא תמיד רוצים שאנשים אחרים יידעו שאתם מקליטים אותם, אלא אם כן ההקלטה מתבצעת בהסכמה. אבל, איך הייתם רוצים שמכשירי ההקלטה שלכם יפעלו? אתם לא יכולים פשוט לשים את הטלפון החכם שלכם על השולחן ולהקליט, נכון?

ובכן, כאן נכנסים לתמונה מכשירי הקלטה שנחשבים לטובים ביותר בתעשיית הריגול. מדובר במכשירים קטנים שעובדים על סוללות ובדרך כלל הם יכולים להקליט למשך פרקי זמן ממושכים לפני שצריך להטעין אותם. יחד עם זאת, הם זמינים בסוגים רבים, אז איך תבחרו את הטוב ביותר עבורכם?

לחנות פלד יש את התשובה, ובאתר תמצאו רשימה של מכשירי הקלטה לריגול הטובים ביותר שקיימים כיום. יש לנו מגוון עשיר של מכשירים, וכולם הוכחו כמכשירים מצוינים.

מכשיר הקלטה במיני דיסק און קי

זהו מכשיר הקלטה זעיר שטמון בדיסק און קי ומיועד להקלטות גלויות או סמויות. זוהי הבחירה המובילה שלנו בקטגוריית מכשירי הקלטה לריגול הטובים ביותר, מכמה סיבות, ראשית, זהו מכשיר ממש קטן וקל להסתרה. שנית, הוא פועל על סוללות למשך שעות ארוכות ולאחר ההקלטה אפשר, ניחשתם נכון, פשוט לחבר לאותו למחשב אישי שלכם או למאק ולהוריד את ההקלטה. 

מכשיר הקלטה זעיר במיני דיסק און קי מציג ביצועים מצוינים, בזכות השבב הכלול בפנים. שבב הפחתת הרעש עוזר לרשמקול להשיג בדיוק את מבוקשכם, בלי יותר מדי רעשים נוספים. השימוש בו קל – כל מה שאתם צריכים הוא דיסק און קי להקלטה ושמירה, כך שהוא באמת ידידותי למשתמש. 

בתחום מכשירי הקלטה שנחשבים, המומחים בחנות פלד אינם מהססים להמליץ על מכשיר הקלטה זה, בין אם אתם רק מקליטים הרצאות, או את השיחות שלכם.

מכשיר הקלטה זעיר במיוחד

מכשיר הקלטה נאנו עם נפח זיכרון 8GB וסוללה שפועלת למשך שש עד שמונה שעות ברצף. זהו אחד המכשירים הטובים ביותר בקטגוריית מכשירי הקלטה של חנות פלד, והוא מגיע עם זיכרון מובנה, אך הפעם יש לכם 8 גי'גה-בייט, והוא עובד מצוין.

אין אורות מהבהבים או כל דבר אחר שמעיד על כך שהוא מקליט, כך שתוכלו להשאיר אותו על השולחן ואף אחד לא ישים לב למשהו מוזר. טוב להשתמש בסוללה בסביבות שבע שעות של הקלטה, והטעינה מחדש פשוטה ומהירה.

מיני מכשיר הקלטה עם חיבור לטלפון החכם ולמחשב

מכשירי הקלטה של היום זמינים בעיצובים כל כך קטנים, עד שקשה להאמין שהם מסוגלים לעבוד כל כך הרבה זמן. זהו מכשיר הקלטה שעובד על סוללת ליתיום מובנית חזקה ביותר – כך שאפשר להקליט למשך שעות.

מכשיר הקלטה זה מגיע עם זיכרון של 8 ג'יגה-בייט, ומאפשר הקלטה במשך שעות ארוכות באיכות גבוהה. הסוללה עובדת במצב רציף, והמכשיר גם נראה מרשים. אפשר להפעיל את מכשיר ההקלטה הזה בקלות, והוא מתחיל להקליט. 

לחלופין, אם אתם רוצים להשאיר אותו במקום כלשהו, אתם יכולים גם להפעיל אותו באמצעות קול. בפעם הבאה שהמכשיר שומע קול, הוא יתחיל להקליט אוטומטית.

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות