מכשירי האזנה מתקדמים

מכשירי האזנה מתקדמים

מהי הדרך הטובה ביותר להסתיר מכשירי האזנה מבלי לעורר חשד? התשובה פשוטה יותר מכפי שנדמה לכם. ולא. אנחנו לא מדברים על הסתרת המכשירים בעין חתוכה של דמות בציור תלוי על הקיר וגם לא בתוך עציץ. הדרך הטובה ביותר להסתיר מכשירי האזנה היא במקום האחרון שבו הם יעוררו חשד. 

זו הסיבה שציוד ריגול מתקדם, שנראה כמו חפץ ביתי או משרדי רגיל לחלוטין, עובד כל כך טוב. מכשירי האזנה נראים כמו חפצים רגילים, תמימים לחלוטין, שכולם מצפים לראות בחדר, כך שאיש לא מסתכל עליהם פעמיים. 

מכשיר האזנה דמוי מטען

מכשיר האזנה זה פועל באמצעות כרטיס סים. הוא תחבר לשקע החשמל בקיר, ומוסתר בתוך מטען USB. מתי בפעם האחרונה שמתם לב לשקע החשמל בקיר, למעט כשרציתם לחבר משהו? רוב האנשים המבקרים בחדר לא מקדישים להם תשומת לב מיוחדת. 

שקעי קיר צפויים להיות שם, כך שהם לעולם אינם במקום. זה הופך אותם למקום האידיאלי להסתרת מכשירי האזנה, מכיוון שאיש מעולם לא ינחש שמטען ה-USB מכפיל את עצמו כמכשיר האזנה, וזה בדיוק מה שתמצאו בחנות פלד – ציוד ריגול אידיאלי שנראה כמו חפץ רגיל לחלוטין.

מכשירי האזנה מוסלקים גם בקופסת עטים

הסלקה באיכות גבוהה ביותר עם מכשירי האזנה מתקדמים שמוטמנים בקופסת עטים, ואף אחד לא יאמין שהעטים מאזינים לו. התאמת ציוד ריגול למשהו דק וקומפקטי כמו עט נראה בלתי אפשרי ומשה שקיים רק בסרטי ריגול, אבל זה נעשה, ובהצלחה רבה. 

מכשירי האזנה מוסלקים בתוך קופסת עטים הם במובנים רבים מכשירי הריגול המושלמים, מכיוון שעטים נפוצים כל כך בסביבות כה רבות ושונות, שאיש אינו מבחין בהם יותר. אין מותגים או לחצנים גלויים שיסגירו את המכשיר, והעטים האלה זמינים באותו גודל ועיצוב כמו עטים גנריים רגילים. 

אבל מה שאפילו טוב יותר בהם, זה שהם גם מכשירי האזנה מתקדמים, וגם מוצרים שמתפקדים כמו עטים רגילים.

מחשבונים

זה נראה נורמלי לחלוטין שיש מחשבון על שולחן העבודה שלכם, ורוב האנשים לא היו מסתכלים פעמיים על מחשבון במהלך פגישה. מה שאומר שאם יכולים להטמין בהם מכשירי האזנה על מנת להתקרב לפעולה, ולהאזין למישהו ממש ליד המקום בו מתקיימות השיחות. 

צריכים על הדרך גם לחשב כמה מספרים? אין בעיה בכלל, כי המחשבון מתפקד בדיוק כפי שהוא אמור. אם אתם חושדים ששיחות סודיות מתקיימות במשרד שלכם, מה עדיף ממחשבון ריגול על מנת לגלות מה קורה?

בשורה התחתונה, כדאי שתהיו מוכנים להגן על עצמכם

בחנות פלד תמצאו מגוון עשיר של מוצרי ריגול הניתנים למעקב. בעולם של גניבת מכוניות, מצבי פשיעה, הונאות עובדים או עמיתים לעבודה, מטפלות בילדים ומטפלות סיעודיות שיש חשד להתעללות מצידן, זה רק הגיוני להשקיע במוצרי ריגול מדויקים וחזקים שמאפשרים לכם לנקוט בפעולה עם רשויות אכיפת החוק על מנת להגן על עצמכם. 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות