חשיבותן של מצלמות נסתרות

חשיבותן של מצלמות נסתרות

מחד, זה יכול להיות שותף עסקי בעסק, מאידך, זה גם יכול להיות עובד חדש או ישן שבטחתם בו.  מרגישים שיותר מכמה אנשים שאינם קשורים יודעים מה מתרחש בסביבתכם העסקית או הפרטית? אם כן, ייתכן ואתם בהחלט תחת מעקב, למעשה, ייתכן שכבר ברגעים הללו, משהו קורה אבל אתם לא באמת יודעים את המיקום ואת התדירות. אם כל זה נשמע לכם מוכר,  הגיע הזמן לעשות משהו "ולהרים את הכפפה", זו שתאשש או תוריד אתכם מהחשש. פלד- מעניקים לכם את הזכות להרגיש יותר בטוחים בסביבתכם הטבעית באמצעות מגוון שלם של מצלמות נסתרות עם מטרה אחת – לספק לכם את ההגנה הכפולה! 

הקשר בין מצלמה נסתרת לבין שמירה היקפית בכל מקום

אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של מצלמות נסתרות הוא לתעד כל דבר ודבר, בפרט כשאין לכם מושג מהמתרחש. כאמור, באמצעות מצלמות אלו, ניתן לתעד כל מה שקורה בחדר, בארגון, בבית או בכל מקום אחר שתבחרו בו. הקדמה והטכנולוגיה כמו אמרו את דברם – נכון להיום אפשר להשיג את כל הראיות שיאששו או יבטלו את החשד שמחלחל בכם. כפי שהבנתם, המצלמות יודעות לעשות הכול והן מערכת היקפית לכל דבר, באמצעות המצלמות אפשר לעקוב אחר כל נקודה ונקודה בסביבה הנדרשת. יתרון נוסף הוא כי ניתן לתעד את כל התצלומים באמצעות הורדתם ושמירתם על המחשב. שמירה ותיעוד הינם קריטיים וזה מה שבסופו של דבר יכול לסייע בזמן בו תרצו להציגם לצרכי אימות או אפילו קבילות על פי חוק ומשפט.  

אבטחת הבית באמצעות מצלמות 

מבין כל האזורים, הבית הוא בהחלט מבצרו של האדם ולכן, יותר ויותר אנשים לא מוותרים על שליטה היקפית באמצעות מצלמות נסתרות. מצלמות אלו, מהמתקדמות ביותר, יודעות לבצע את כל המעקבים הנדרשים בסביבת הבית וכך לתעד בזמן אמת כל פולש לא רצוי המאיים על פרטיותכם. כפי שהבנתם, כאשר מבצעים מעקבי וידאו באמצעות מצלמות נסתרות, נעזרים בכלים הכי יעלים ונכונים אשר יתעדו בזמן אמת כל פולש זר. מבלי שהפורץ  יבחין בהם – תצלמנה המצלמות את המתרחש וכך, בזמן אמת יהיה ניתן לאתר בקלות את הפולש למרחב הפרטי שלכם.  

היכן מניחים את המצלמה מבלי שיבחינו בה?  

מוכנים לאתר את המצלמות הנכונות לכם? בכדי שתעשו זאת נכון, חשוב להתאים את המצלמה למיקום שתרצו להניח אותה. יש מצלמות שניתן להניח מאחורי מנורה וכן מצלמת ריגול זעירה המותקנת על גלאי העשן בבית. כמו כן, באתר הבית שלנו תוכלו למצוא גם מצלמות המחוברות לDVR או כרטיס מצלמה למחשב- הכול בהתאם למטרות ולתקציב שתרצו להשקיע.  

רוצים לקחת את החיים בקלות ולהרגיש כי השליטה לא נשמטה לכם מהידיים? בקרו באתר הבית שלנו והתרשמו ממגוון של פתרונות שיהפכו את זה יותר בטוח עבורכם!

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות