טייפ מנהלים – החידוש המרענן ששומר על חשאיות

טייפ מנהלים – החידוש המרענן ששומר על חשאיות

זו יכולה להיות שיחה חשובה מאוד, מאידך, החשש כי מישהו יתפוס אתכם "על חם" מקליטים אותה, זה כבר מצב אחר לגמרי. אז מה עושים בכדי שזה לא יקרה? איך מקליטים בצורה החשאית ביותר את השיחה החשובה ואף שומרים אותה במקום שאף אחד לא יידע אודותיה? נכון להיום, מכשירי הקלטה המודרניים מושתתים על גאדג'טים והם ניתנים ונוכח הסגנונות המשתנים המגוונים – הם מאפשרים בחירה גמישה ומותאמת. כמו כן, הם מאפשרים הקלטה לזמן ארוך מהרגיל – מה שהופך את זה קל , בטוח ובעיקר יעיל. צריכים טייפ מנהלים שיודע "לשמור על הסודות שלכם"? הנה כמה דברים שחשוב לעשות לפני שבוחרים אותו מהמדף. 

איך קונים טייפ מנהלים? 

בכדי שתוכלו להקליט שיחות ואף לשמור עליהן בחשאיות- הנכם מחויבים ברכישה נכונה. כאמור, מבין כל הדגמים הקיימים, יהיה עליכם לשים את היד על טייפ מנהלים ייעודי- אצלנו בפלד, תוכלו למצוא הן באתר הבית והן בחנות את מיטב המכשירים שיספקו לכם את איכות ההקלטה המרבית ולזמן הארוך ביותר. רוצים כמה שיותר זיכרון בכדי ליישם הקלטות איכותיות?   אין שום בעיה, לפני הכול בדקו קודם כל את איכויות הטייפ, חיי הסוללה וזמן ההקלטה העומד לרשותכם. לצד כל עניין שמירת הסודיות, וודאו כי המכשיר הנבחר קטן מספיק בכדי שיהיה ניתן להסתירו. 

איך משתמשים בטייפ מנהלים?

בשעה טובה רכשתם טייפ מנהלים מצוין מבית פלד? עכשיו הגיע הזמן לנצל את מיטב השימושים שלו. אז איך עושים את זה? עומדים לפני הקלטה חשובה וחשאית במיוחד? מצאו נקודה טובה שאפשר להניחו, רצוי לצד אדן חלון, מאחורי וילון או ליד פתח אוורור. מרגישים מספיק בטוח להצמיד את הטייפ על גופכם? השתדלו להניח אותו בכיס מתאים ואם הוא מספיק קטן- אפילו ארנק יהיה מצוין. בכדי שההקלטה אכן תשרת את כל מה שאתם צריכים, וודאו מבעוד מועד כי הטייפ אכן במוכנות המתאימה. לשם כך, בצעו בדיקת הקלטה ורק לאחר שבדקתם את איכות ההקלטה עברו לשלב הבא. עניין טרום ההקלטה הוא החשוב ביותר, היות ואם תקליטו ללא בדיקה ראשונית ותגלו כי יש רעשי רקע – שהרי לא עשיתם דבר, ההקלטה תצא משובשת והשיחה החשובה "תלך לאיבוד". בנוסף, וודאו כי המקום בו הסתרתם את המכשיר אכן יכול לספק לכם איכות צליל טובה ללא הפרעות של מכשירים אלקטרוניים או קוליים אחרים. יש לכוון את רגישות המיקרופון ולהחליט, כיצד תרצו להפעיל את המכשיר? האם תבחרו בטיימר? 

בסיכום דבר, "את ההקלטה הזו אסור להפסיק" ולכן, וודאי כי אתם מקבלים את כל  פתרונות התיעוד הטובים ביותר. 

זקוקים לטייפ מנהלים נאמן וטוב? בקרו באתר

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות