לבחור את השקט – בחירת מצלמות נסתרות

לבחור את השקט – בחירת מצלמות נסתרות

אם פעם נהוג היה לחשוב כי מצלמות נסתרות הן דבר הייעודי רק לחוקרי משטרה וחוקרים פרטיים,  שהרי היום, ניתן לראותן בכל פינה. למעשה, אפשר להגיד כי מצלמות נסתרות הן פריט חובה לא רק בעסק, אלא גם בבית הפרטי. בעידן והטכנולוגיה המתקדמים, מצליחות המצלמות בשקט המיוחס להן לצור גם עבורכם את ההרתעה הגדולה ביותר. אז אם גם אתם רוצים לדעת מה קורה בסביבתכם הפרטית בהעדרכם, הגיע הזמן לעלות שלב ולבחור את המצלמה הייעודית לכך. במאמר שלפניכם, נסייע בבחירת המצלמה שתספק בסופו של דבר תמונה עדכנית ואמיתית למתרחש בעסק או לחילופין במבצרכם הפרטי – ביתכם האישי. 

איך בוחרים מצלמות נסתרות? 

הדבר הראשון שחשוב לברור בטרם תבחרו מצלמות נסתרות קשור בסוג המצלמה, האם זו מצלמה המצוידת בווידאו בלבד או שהיא באה עם קול? לפני שאתם מחליטים, חשוב ביותר להבין את סוג ההקלטה המועדפת- האם צילום יספיק או שהייתם רוצים לשמוע גם את המלל שנאמר ברקע? כשמיקומה של המצלמה רחוק, חשוב ביותר שלא לפסוח על שני הדברים יחד. בחירה של שילובי קול עם ווידאו יחד תגבה ובסופו של דבר תשפיע לטובה על איכות ההקלטה. 

צריכים לתעד בלילה או ביום?

שאלה נוספת שחשוב לשאול לפני שרוכשים מצלמות נסתרות קשור בצילום הלילה או היום? כאן נכנס לתמונה עניין הרזולוציה, כי ביחס ליום, צילום הלילה שונה לגמרי. אם אתם בעיקר רוצים לתעד דברים בלילה, חשוב ביותר לבחור מצלמות המושתתות על ראיית לילה ובפרט אם התאורה חשוכה למדי. נמצאים בחו"ל ? אחד הדברים היותר מבעיתים קשור בביקורם של פורצים שמגיעים בדרך כלל בלילה ולכן, חובה עליכם להיות ערוכים בהתאם. מצלמות בראיית לילה, יספקו את כל המידע ולא רק רמזים קלושים שלא תמיד יהיו קבילים- לא בעיני המשטרה ובטח שלא בעיני הראיות הנדרשות. נושא נוסף שיש לקחת בחשבון קשור ברזולוציה- זו האחראית לרמת הפירוט וקליטת הדברים על הצד הטוב ביותר- כאמור, על איכות לא מתפשרים, בפרט כאשר מדברים על נושאים רגישים כל כך. 

אל תשכחו למזג את המצלמה עם "הנוף"

כפי שהבנתם, הטכנולוגיה והקדמה מאפשרים כמעט הכול, בין היתר, גם לקחת מצלמות נסתרות ולמזג אותן באופן לא מחשיד בין יתרת החפצים בבית. לכן, כאשר אתם מחליטים לבחור מצלמות, ראוי לבחור אותן כך שתוכלנה להיות מוסלקות בכל מיני חפצים כמו בקבוק מים, גלאי עשן ובעיקר במקומות שאף אחד לא יחשוד בהימצאותן שם. כמו כן, יש לקחת בחשבון את נוחות המצלמה והיכולת לחברה מכל מרחק. כמו כן, חשוב להחליט, מה באמת עדיף? מצלמה אלחוטית או מצלמה המחוברת לחשמל? 

צריכים מצלמות נסתרות נוחות, מוסתרות ובעיקר כאלה שיודעות להשתלב בצורה הטבעית ביותר? אתר הבית של פלד מזמין אתכם לבחור מגוון מצלמות נסתרות. 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות