מכשירי האזנה – דברים ששומעים מכאן לא שומעים משם

מכשירי האזנה – דברים ששומעים מכאן לא שומעים משם

המדיה והטכנולוגיה אמרו את דברם, יותר ויותר אנשים חושדים חשופים להאזנה, זה יכול להיות בעסק, ברכב, אבל לעיתים זה עלול לקרות גם במבצר הפרטי. נשמע לכם מוכר? האם התעורר בכם חשד כי אחד העובדים או המקורבים לכם מתנהל לא כשורה? בדיוק כאן, נכנסים לתמונה מכשירי האזנה ומסייעים לפתור את התעלומה אחת ולתמיד. תוהים איך אפשר לעלות על חקר האמת? האם אפשר באמת להאזין למישהו מבלי שיבחין בכך?  במיוחד עבורכם כל המידע אודות מכשירי האזנה, הניתנים להסתרה או לחילופין ניתנים להטמעה בכל מקום אפשרי.  

האזנות סתר – להקשיב לקול הפנימי שלכם 

משקפיים, עטים ואפילו ברגים או שקע חשמלי – בכל הדברים הללו אפשר בקלות להטמיע מכשירי האזנה, השאלה היא, האם  "עולים על זה" מהר מדי?  למען הסר ספק, חשוב לציין כי מכשירי האזנה טובים הם אלה שאינם שונים בנראותם מכל חפץ אחר- שאחרת לא עשיתם דבר. אם מצאתם מכשירים שיודעים להיטמע בתוך כקופסא קטנה של קלפים או אפילו כחלק מראש של סיכה – סביר להניח שהגעתם ליעד, מצאתם את המכשיר הנכון. בכדי שהמכשיר ייחשב כמכשיר טוב וייטמע נכון, חשוב שיהיה כמה שיותר זעיר וכאן, עולה גם עניין המחיר, כאמור, ככל שהמכשיר יהיה קטן יותר , רמת הסיכון תרד וכך גם מחירו יהיה בהתאם. צריכים מכשירי האזנה ללא לקיחת סיכונים בעת השימוש בהם? תלוי מה התקציב שתרצו להשקיע. 

איפה תרצו למקם את מכשירי האזנה? 

לצד בחירת מכשירי האזנה כאלה ואחרים, חשוב ביותר לבחור לא רק את העלות אלא גם התאמה למיקום. אחרי הכול, ההסתרה תלויה גם בגורמי המיקום עצמו. אז כפי שכבר הובן, מכשירי האזנה טובים שישלימו משימתם, צריכים למצוא את המקום המוסתר ולכן, אם אתם אלו שרוצים להאזין למישהו, אם אתם אלו שרוצים לבטל ידיעה או השערה – הגיע הזמן לבחור מכשירים שיעשו את העבודה מבלי שייחשפו בטרם עת. כאמור, אם לצורך העניין, מכשירי ההאזנה התגלו לפני שסיפקו את המידע, שהרי הם לא באמת ראויים להימצא בז'רגון המכובד של מכשירי האזנה האיכותיים שיש לשוק להציע. כאשר מכשירי האזנה הוטמנו על ידי חובבנים, הם לבטח יימצאו במקומות השכיחים ביותר . מאידך, אם כבר תרצו להתקין מכשירי האזנה במקום שאף אחד לא יחשוד בזה, ראוי להתקינם בפתחי האוורור, התקרה לרבות המקומות החשוכים. כמו כן, מכשירים אלו יכולים להיות מוטמנים במתגים, אבזרי תאורה ואפילו חיישני אבטחה כאשר המטרה הינה להשיג את המידע כמה שיותר מהר ובפרט כשאף אחד לא באמת יודע או מבחין בכך. 

צריכים מכשירי האזנה בכדי לגלות מה מתרחש אצלכם במשרד, בבית או אפילו ברכב הפרטי? פלד, עוזרים לכם לדעת הכול לפני כולם. 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות