מכשירי הקלטה – להקליט בתנאים הטובים ביותר

מכשירי הקלטה – להקליט בתנאים הטובים ביותר

צריכים מכשירי הקלטה שיידעו לבצע את ההקלטה על הצד הטוב ביותר אבל בו זמנית לא ייחשפו טרם זמנם?  בהגיעכם למעמד זה, יהיה עליכם לוודא כמה וכמה דברים והעיקר, שיעשו את עבודתכם נאמנה מבלי לעורר חשד. אז על אילו מקומות בבית או במשרד חשבתם? האם ניתן להטמין שם מכשירי הקלטה מבלי שאף אחד ירגיש או יידע? כשיש לכם אפשרות להטמין במקומות רגילים וזה לא מעורר חשד – כנראה שבחרתם לא רק את המיקום הנכון, אלא גם את המכשיר הנכון. 

כשמכשיר ההקלטה עוטה על עצמו חליפת הסתרה 

כפי שהבנתם, יש מכשירי הקלטה למכביר, בפרט בשוק הפתוח, אבל החשוב ביותר הוא לבחור מכשירים שיודעים להתמזג "עם הנוף". לא מבינים במה מדובר? אם אתם כבר בעניין של מכשירי הקלטה, חשוב ביותר לבחור כאלה שנראים רגיל ובעיקר יידעו להתמזג עם החפצים שבחדר. אלו שלא יעוררו חשד, אלו הם המכשירים שאתם צריכים לצורך תיעוד שיהפוך קביל ונכון עם הזמן. אתר הבית שלנו מציע לכם מגוון של מכשירים וביניהם גם טייפ מנהלים מדהים המתאים את עצמו להקלטה ארוכה למדי- כאמור, קבלו את טייפ ההקלטה הייעודי ל250 שעות ויותר. כמו כן, את המכשיר הזה תוכלו לתפעל בקלות ולטווח הארוך ביותר. בזכות היותו קטן ומקצועי, הוא למעשה יכול להיטמן אפילו בכיס הבגד, בתיק ואפילו בארנק האישי. הייתם מאמינים? בקלות, מבלי שאף אחד ירגיש בך, עוטה המכשיר על עצמו את מקום המסתור ומקליט את כל מה שאתם צריכים בכדי להרגיש בטוחים יותר. 

מכשיר הקלטה ודיסק און קי מקליט  

רוצים לבצע הקלטת שיחות טלפון קוויות? הנה לפניכם דוגמא למכשיר שיודע להקליט בצורה מוסוות אבל בו זמנית לא מתפשר על איכות ההקלטה הטובה ביותר. באמצעות ההטענה המתאימה והחיבור לטלפון במהלך השיחה – המלל הזה הולך להיות ברור, קצר וקולע. במעמד ההסתרה, הנה לפניכם דוגמא חיה למכשיר שלא מעורר חשד וזאת בזכות היותו דומה מאוד למכשיר טלפון רגיל. רוצים מכשיר שלא מושך יותר מדי תשומת לב? הנה המכשיר הדיסקרטי ביותר לצרכי הקלטה כזו או אחרת. רוצים להקליט את השיחה מבלי שאף אחד ירגיש? את המכשיר מחברים לטלפון והנה, השיחה הזו מוקלטת בזכות מיקרופון רגיש ואיכות שמע בלתי מתפשרת. אופציה נוספת לבחירת מכשירי הקלטה קשורה בדיסק און קי, הדיסק המהווה הקלטה איכותית ביותר והכול בהתאם לצרכים הנדרשים. זו יכולה להיות איכות גבוהה או נמוכה – אתם קובעים את הלך הדברים. כמו כן, בעוד רוב האנשים יתבוננו על דיסק און קי המונח על השולחן, הם לבטח לא יחשדו בדבר  וזה מה שהופך את הגאג'ט הזעיר הזה לכל כך מבוקש ולא רק בידי בלשים או חוקרי משטרה. 

צריכים מכשירי הקלטה? פלד- כי את הבטחון מחזירים רק בדרך אחת. 

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות