סוגים של מצלמות נסתרות זעירות

סוגים של מצלמות נסתרות זעירות

מצלמות נסתרות זעירות הינן מצלמות וידאו אשר אינן נראות לעין, ותפקידן לתעד את הנעשה במקום ללא ידיעת המצולמים. מצלמות אלו מסוגלות לעקוב אחרי תנועות שונות בחדר, ואת הצילומים השונים ניתן להוריד לכל מדיה דיגיטלית, ולצפות בהן באמצעות המחשב או באמצעות מכשיר הסלולר, בכל זמן ומכל מקום. 

סוגים של מצלמות נסתרות זעירות

בבואכם לרכוש מצלמה נסתרת זעירה חשוב שתדעו שקיימים מגוון רחב של סוגי מצלמות מהם תוכלו לבחור: 

בראש ובראשונה תוכלו לבחור בין מצלמה נסתרת קווית, אשר לרוב יכולה להתחבר באמצעות כבל לטלוויזיה, לוידאו טייפ או למכשירי חשמל נוספים, לבין מצלמה נסתרת אלחוטית, אשר אינה מחוברת באמצעות כבל, ויכולה להעביר סינגלים למקלטי וידאו במרחק של כמה מאות מטרים. לרוב מצלמות אלו יוחבאו בצורה טובה בתוך עטים, מחשבונים, טלפונים ניידים, שעונים מעוררים, דיסק און קי, וכל חפץ כמעט שאתם יכולים להעלות על דעתכם. 

שנית, תוכלו לבחור בין מצלמה אשר מצלמת תמונה בלבד או מצלמה שגם מקליטה סאונד, תלוי בצורך שלכם כמובן. אם אתם צריכים לתעד את הנעשה בתמונות, אז מצלמת תמונה תספיק לכם, אם חשוב לכם לשמוע את הנאמר או הנעשה, אז בחרו במצלמה שמקליטה סאונד וקול. יחד עם זאת, חשוב מאוד במקרים מסויימים לבחור גם במצלמות נסתרות זעירות שמאפשרות להריץ קדימה ואחורה את ההקלטה, לטובת איתור החלק החשוב בתוך הסרט שצולם. 

לבסוף, חשוב שתדעו שישנם גם סוגי מצלמות נסתרות שמאפשרות צילום בראיית לילה. אם אתם זקוקים לתיעוד בחללים חשוכים או בשעות הערב והלילה, תוכלו לבחור במצלמות שמסוגלות לתת תמונה טובה וברורה גם בתנאים האלו.

אילו שימושים יש כיום למצלמות מן הסוג הזה? 

השימושים העיקריים של מצלמות נסתרות זעירות הן לצרכי הגנה או לצרכי תיעוד.

 מצלמות זעירות שמשמשות לטובת הגנה יותקנו בעיקר על גבי העינית של דלת הכניסה או על גבי מכשירים שונים, ויאפשרו לנו לנו להגן על בני הבית בפני פורצים או גורמים בעיתיים. מצלמות אלו שימושיות בעיקר בבתים, כאשר היקרים לנו נמצאים עם מטפל או מטפלת, ואנו רוצים להיות בטוחים שהם מוגנים, ולא נתונים ליחס מזלזל או להתעללות חלילה. 

מצלמות נסתרות אשר משמשות לטובת תיעוד יכולות להיות מושתלות בחפצים שונים, בהתאם לצורך. למשל ארגונים אשר רוצים לחשוף ולתעד שחיתות או הלבנת כספים יכולים להטמיע מצלמות בתוך עטים. חוקרים פרטיים, אשר מעוניינים להקליט או לצלם את הנעשה על מנת להשיג ראיות חותכות לטובת הליך משפטי, יוכלו להתקין מצלמות נסתרות בטלפונים ניידים, במחשבונים, בנגני מוזיקה, בגלאי עשן, בצרור המפתחות של הרכב ועוד. מצלמות נסתרות זעירות מהסוג הזה מותקנות אפילו ברכבים עצמם, ומאפשרות תיעוד במקרה של תאונה חלילה, או במקרי פלילים אחרים הקשורים לרכב, והתיעוד שלהן יכול לשמש כראייה חד משמעית בבית המשפט.  

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.
סגירת נגישות